top of page
  • עדי דוידוביץ

תכירו, הציידים!

לפעמים מגיעים אלי ציידים לטיפול, כן, כן, ציידים, או יותר נכון הם נצר לשושלת ציידים של האדם הקדמון,

ואיך אני יודעת את זה? מאוד פשוט,

יש להם אינסטינקטים מאוד חזקים, כמו לציידים.


יש להם כל מיני סימנים לציידים, למשל,

הם יותר זהירים כמו בכניסה למעליות, מטוסים, הליכה בחושך וכדומה. הם קוראים לזה פחדים או חרדות אבל אני יודעת שזו מערכת העצבים הערנית שלהם.

או

הבטן שלהם יותר רגישה למאכלים, תאכל להם יותר בטן, יתכן שיהיו יותר לשלשולים או עצירויות, כי מערכת העצבים שלהם מגיבה ביתר לגירויים. כמו בטן רגיזה.

או

הם יותר רגישים לשינויים באור, או שינויים בקול, או למגע, אולי יצא לכם להכיר כאלה, כמו בחלק מהמיגרנות. הם נולדו לזהות שינויים קטנים.

אם תחשבו על זה, תסתכלו על הבן אדם בשלמותו ותאספו את כל הנתונים פשוט תבינו שמערכת העצבים שלהם יותר רגישה, בכך התחומים, כדי שהם יהיו ציידים יותר טובים.

הם בדיוק אלו שירגישו בתנועה של העלה הכי קטן שיעיד על חיה בסבך. הם אלו שיראו חתיכת זרד שבורה או עקבות בחול ויוכלו לעקוב אחרי טרף. הם אלו שידעו ראשונים עם האוכל מקולקל. הם אלו שיזהו שינויים במזג האוויר.

הם בעלי חושים מאוד ערניים שהביאו הרבה מאוד שלל ועזרו מאוד להצלחת השבט. וזכו להביא הרבה מאוד צאצאים, גם את הציידים שמגיעים אלי לקליניקה.

אז כאשר מגיעים אלי ציידים ואני מספרת להם שככה זו האבולוציה, היא משמרת על הערנות שלנו והיא מאוד טובה בזיהוי סכנה בצייד, אך קצת פחות כאשר תשומת הלב מופנת גם לסכנה בתוך הגוף. והשינוי שנוכל לעשות הוא לא לבטל את האינסטינקטים האלו, אלא להבין אותם ולעבוד ביחד איתם כדי להשתחרר מהכאב.



30 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי למייל שלכם?
הרשמו עוד היום!

תודה! העדכונים מהבלוג שלי יגיעו ישירות לתיבת המייל שלך

bottom of page