top of page
  • עדי דוידוביץ

מתי בפעם האחרונה?

מתי בפעם האחרונה עצרתם ועשיתם הערכה מחדש? מתי בפעם האחרונה הסתכל על התפקיד שלכם בחיים שלכם? כאשר משהו לא עובד יש לנו נטייה להסתכל מה לא בסדר בחוץ, איך ההוא מהעבודה לא עושה את מה שהוא צריך, איך ההיא לא מחזירה לנו הודעות, איך העבודות בכביש תוקעות אותנו בפקק כל בוקר, עוד ועוד דברים שמפריעים לנו לחיות את החיים שאנחנו רוצים לחיות.

מתי בפעם האחרונה ראיתם את התפקיד שלכם במארג המסובך הזה שנקרא החיים שלכם? איך אתם תורמים לזה שההוא מהעבודה שלא עושה את מה שהוא צריך, איך אתם בוחרים את ההיא שלא מחזירה הודעות, איך אתם לא יוצאים מוקדם מספיק מהבית למרות שאתם יודעים שיש עבודות בכביש.

על כל דבר בחיים יש לנו השפעה, כי אנחנו חלק מהעולם שלנו ואותנו אנחנו יכולים לשנות.

גם אם אין לנו את היכולת לזרז את העבודות של הרכבת הקלה יש לנו את היכולת להתנהל אחרת סביבה, לצאת מוקדם יותר, לצאת מאוחר יותר, להודיע שנתחיל מאוחר יותר בעבודה. במקום לכעוס על העולם שהוא לא מתנהג כפי שהיינו רוצים לשנות את ההתנהגות שלנו כדי להתאים את עצמנו לעולם.

גם אם אין לנו את היכולת לגרום להוא מהעבודה לעשות את מה שהוא צריך אנחנו יכולים לנסות לתכנן את הזמנים מתוך הבנה שהוא לא יביא תוצאות מתי שהוא צריך כי ככה הוא, ואנחנו לא נשנה אותו, אנחנו יכולים לשנות רק אותנו. וההיא, שהכרנו, שאנחנו ממש ממש ממש רוצים להיות איתה בקשר כי על הנייר (בימנו אפליקציה) היא נראת מושלמת היא דוגמא אחת למלא "היא" אחרות שלא חוזרות אלנו בהודעות. כנראה שהסינון שלנו לא כזה טוב והוא לא מוצא את מי שכן תרצה לענות.

אין כאן בסדר או לא בסדר, יש כאן עובד לי או לא עובד לי.

אין בעולם שום ספר חוקים לאיך צריך להתנהג, כי אותה התנהגות בסיטואציה אחת תעזור ובאחרת לא תעזור ויתכן אפילו תחמיר את המצב. הרעיון לצלוח נכון את החיים הוא לא לחפש את "הדרך" האחת הנכונה, הרעיון הוא לחפש דרך, כלשהי, ואם היא עובדת להמשיך ללכת בה, ואם היא לא עובדת... ללכת בכיוון אחר.

העולם לא ישתנה בשבילנו, אנחנו צריכים להשתנות בשבילנו.




20 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי למייל שלכם?
הרשמו עוד היום!

תודה! העדכונים מהבלוג שלי יגיעו ישירות לתיבת המייל שלך

bottom of page