top of page
  • עדי דוידוביץ

מוח ופרסומות

לפעמים המוח שלנו יוצא לפרסומות, אני אסביר למה אני מתכוונת, אנחנו חיים את החיים שלנו וחושבים מחשבות מועילות ופתאום המוח יוצא לפרסומות "אל תעשה את זה כי משהו נורא יקרה" או "היזהר, משהו ממש גרוע עומד לקרות" או אפילו "כדאי לך להפסיק לזוז כי משהו ממש טוב יקרה אחר כך" הפרסומות מנסות למכור לנו משהו שאנחנו לא צריכים.


אנחנו חיים את החיים שלנו והמוח מנסה להזיז אותנו מהמסלול בעזרת הבטחות שווא. כמו פרסומות של חברות ביטוח שאנחנו חייבים לעשות ביטוח דירה כי תיהיה לנו הצפה, או אנחנו חייבם לקנות רכב חדש כי הישן כבר לא שווה כלום.


בגלל שהפרסומות אצלנו בתוך הראש ולא על מסך הטלוויזיה אז יש לנו את התחושה שהן נכונות, כי הן אצלנו בראש. אבל, זה לא נכון. אלו רק פרסומות של פחדים שליוו אותנו במשך שנים.


ותחשבו על זה ככה, המון פעמים המוח שלכם משדר פרסומות, אתם למשל עומדים לעלות על הבמה להעביר הרצאה והמוח שלכם "אתה תשכח הכל! כולם יצחקו עליך! יפטרו אותך מהחברה!" ואנחנו מתעלמים מהפרסומות ועושים את מה שבאנו לעשות, מעבירים הרצאה. אחרי ההרצאה אנחנו חושבים על הרגע הזה שהמוח אמר לנו שאנחנו לא מסוגלים ומרגישים תחושת הישג שהצלחנו, למרות הפרסומות.


בכל פעם שאנחנו מתכננים לעשות משהו, שחשוב לנו, שאנחנו רוצים לעשות, והמוח מתנגד, הוא בסך הכל יוצא לפרסומות. אם תסתכלו על המחשבות האלה כפרסומות שמציגות את הפחדים הכי גדולים שלכם ולא כאמת... תוכלו לשים אותם בצד ולהמשיך לעשות את מה שחשוב לכם.



20 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי למייל שלכם?
הרשמו עוד היום!

תודה! העדכונים מהבלוג שלי יגיעו ישירות לתיבת המייל שלך

bottom of page