top of page
  • עדי דוידוביץ

האם הייתם קופצים למים קפואים?

האם הייתם קופצים לנהר עם מים קפואים?

כן? לא?

נכון מה שעובר לכם בראש עכשיו זה "תלוי..." תלוי מי מבקש, תלוי בשביל מה, תלוי מי נמצא איתי, תלוי אם זה קיץ או חורף, תלוי איפה, יש מלא דברים שישפיעו אם אתם תקפצו לנהר עם מים קפואים.


לקפוץ לנהר של מים קפואים זו לא באמת חוויה כיפיית (אלא אם כן אתם וים הוף) אפשר להגיד שזה אפילו עינויי, אבל יש סיבות בגללן גם אתם תסכימו לעשות את זה.

יש אנשים שמוצאים יתרונות בריאותיים בשחייה במים קפואים ויעשו זאת כחלק משאיפה לחיים בריאים.

אם תשתתפו בתוכנית הישרדות ומהצד השני של הנהר יחכה לכם מיליון דולר אני מניחה שלא תהססו.

אם הילד שלכם נפל לנהר ואתם רוצים להציל אותו ההחלטה תיהיה קלה.


אני בטוחה שאם אתן לכם כמה דקות אתם תוכלו לעלות על הרבה מאוד סיבות בגללן אתן תיהיו מוכנים לקפוץ לנהר עם מים קפואים. איזה "גזר" הייתם רוצים בשביל שתהיו מוכנים לסבול.


בואו נחזור למדינת ישראל, ואלנו, בשביל מה אתם תהיו מוכנים לסבול?

איזה "גזר", מניע, היה גורם לכם לקום מהספה ולהתחיל לזוז? מה היה מעודד אתכם לעשות משהו שהוא לא הכי נוח כמו להישאר בבית ולצאת להליכה או כל דבר אחר שישמח אתכם?


כמו שמצאתם מלא סיבות לקפוץ למים קפואים, תשבו ותחשבו מה יהיו הגורמים שיעודדו אתכם לעשות שינוי בחיים שלכם? רשמו והציגו אותם בכל מקום בבית, ברכב, בעבודה, כדי להזכיר לכם בשביל מה אתם סובלים.


גם אם הסבל הוא כאב כרוני, מהצד שני של הכאב, קיים הדבר הזה שחשוב לכם, החלום שהייתם רוצים להגשים, הערך שהייתם רוצים לקיים, האדם שהייתם רוצים להיות. ובשבילו תקפצו לנהר של מים קפואים.






29 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי למייל שלכם?
הרשמו עוד היום!

תודה! העדכונים מהבלוג שלי יגיעו ישירות לתיבת המייל שלך

bottom of page