top of page
  • עדי דוידוביץ

איזה תרגיל מתאים לכאבי ברכיים שלי?

אהה... גם שכחתי לציין שהברכיים כואבות לי כבר שנים, והכאב מחמיר כאשר אני עומד/ת יותר מידי זמן, ויושב/ת יותר מידי זמן, ובאופן כללי שאני עושה משהו יותר מידי זמן. אבל לפעמים גם כאשר אני קמ/ה מישיבה לעמידה, וסתם פתאום מופיע כאב שאני יושב/ת על הספה זמן קצר.


בקיצור, מה יתקן את הרגליים שלי?

אז בואו נדבר שניה על תרגילים וכאבים. תרגול זה תמיד דבר חיובי בכאבים, אבל אילו תרגילים? בטח תשמחו לדעת שהספרות ממש תמימי דעים בנושא, תרגילים עובדים אם עושים אותם (-:


זה לא משנה מה אתם עושים רק תעשו, ואם משהו אחד כואב, תעשו משהו אחר, ואם אתם שונאים תרגול מסוים תעשו משהו שאתם אוהבים. כי זה לא באמת משנה, רק העשייה עצמה חשובה.


אבל יש תרגילים שאסור לי לעשות!

אז זה לא נכון, אולי יש תרגילים שכואבים אבל הם לא אסורים, אולי צריך לעשות בהם התאמות, אולי צריך לעשות בהדרגה אבל אין אסור.


אבל כתוב בגוגל!

אז מה. גוגל הוא מנוע חיפוש ולא מאגר מידע מקצועי.


אז לא הבנתי שום דבר, מה לעשות??

לעשות מה שמשמח אותך! מה שיגרום לך לתרגל, מה שיגרום לך לעשות. כי רוב האנשים מתחילים לעשות תרגילים ומפסיקים אחרי חודש במקרה הטוב, או שבוע במקרה הרע.

הבעיה הכי גדולה בתרגול הוא חוסר מוטיבציה, הרי כולנו יכולנו טכנית לעשות מרתון, אבל לא כולנו אוהבים לרוץ, לא כולנו אוהבים לקום מוקדם בבוקר, ולא כולנו אוהבים להזיע.


כולם יודעים שפעילות גופנית זה דבר חשוב, אז אם זה חשוב למה לא כולם עוסקים בה?

כי לאנשים יש תמונה בראש איך צריכה להראות פעילות גופנית והתמונה דומה מאוד לשעורי ספורט בבית הספר, אבל פעילות גופנית יכולה להיות כל דבר שעולה על דעתכם. ריקודי עם, טיולים בשבת, ניקוין הבית, עלית מדרגות בבית, כל דבר.


אז במקום להתעסק בהלקאה עצמית, וניסיונות לגייס משמעת עצמית,

תתעסקו במה אתם רוצים לעשות, זה יעזור גם לברכיים וגם לחיים.

בתמונה מטופלת שקיבלה שעורי בית תרגילים בבלט שהיא אהבה בילדותה.

12 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי למייל שלכם?
הרשמו עוד היום!

תודה! העדכונים מהבלוג שלי יגיעו ישירות לתיבת המייל שלך

bottom of page