top of page
  • עדי דוידוביץ

מעשה בגבינה צהובה

מעשה בגבינה צהובה. בכל פעם שאני אוכלת הרבה גבינה צהובה יש לי כאב ראש, סיפור אמיתי, אני עוקבת אחרי זה כבר כמה שנים. נכון המסקנה הנדרשת היא להפסיק לאכול גבינה צהובה? הגיוני ופשוט.

בטוחים?

בטוחים שגבינה צהובה היא הבעיה?


בזמנים שאני אוכלת גבינה צהובה אלו זמנים שאני יותר עסוקה ויש לי פחות זמן להכין לעצמי אוכל אז אני שמה חתיכת גבינה על פירכית ורצה מהבית. כי אם יש לי זמן אני אשקיע.

זמנים גם שאני אוכלת גבינה צהובה אלו גם זמנים שאני מתאמנת פחות כי אני לא אוכל גבינה צהובה לפני אימון כך שיוצא שאני כמעט לא אוכלת גבינה צהובה בתקופות שאני מתאמנת באופן רצוף. כי אם אני מתאמנת אני אוכלת אחרת.

אז מה אתם אומרים, אני צריכה להפסיק לאכול גבינה צהובה?


כאשר אנחנו בודקים את עצמנו ורואים קשר בין שתי תופעות, כאב והתנהגות (כמו הגבינה הצהובה שלי), לא תמיד הקשר הזה ישיר, לפעמים משהו אחר מסתתר מאחוריו, לפעמים משהו מסתתר תחתיו. לחבר כאב כרוני עם פעולה אחת זה כמעט בלתי אפשרי, שהרי אם הפעולה הייתה לא בריאה לגוף (כמו לחתוך את האצבע עם סכין) היא הייתה לא בריאה לכולםםםם.


אם יש משהו שאתם לא יכולים לעשות כי כואב, אבל מישהו אחר כן יכול לעשות בלי כאב... משהו נוסף קיים בתמונה, משהו שמבדיל אתכם ממנו, שהוא לא אותה פעילות.


אז אם כולם יכולים לשבת ורק לכם כואב, וכולם יכולים להתכופף ורק לכם כואב, וכולם יכולים להקליד ורק לכם כואב, מה ההבדל ביניכם לבינם?


נקודה למחשבה.

**** לכל מי שאמרו לו שגבינה צהובה עושה כאבי ראש אתם מוזמנים לחפש מחקר בנושא, ולכל מי שעדיין מתעקש כי הוא שמה/מכיר מישהו אז אל דאגה בדקתי את עניין הגבינה צהובה, היא לא הגורם לכאב ראש, כאשר החלפתי אותה במשהו אחר בתקופות לחוצות עדיין כאב לי הראש




25 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי למייל שלכם?
הרשמו עוד היום!

תודה! העדכונים מהבלוג שלי יגיעו ישירות לתיבת המייל שלך

bottom of page